Na našem e-shopu funguje pro naše věrné zákazníky jednoduchý systém věrnostních bodů.

Základní funkčnost věrnostního systému

Věrnostní systém je založen na sbírání bodů na Váš registorvaný účet a následná možnost využití nasbíraných bodů ve formě slevy z Vaší objednávky.

Do věrnostního systému jsou zařazeni pouze registrovaní zákazníci. Pokud nakoupíte bez registrace, nebudou Vám věrnostní body přičteny.

Jak lze získat věrnostní body

  1. Nakupování produktů na našem e-shopu. Body získáte za každou objednávku v celkové hodnotě zboží nad 400 Kč. Za každých 40 Kč, které u nás utratíte, získáte 1 věrnostní bod. (V praxi to znamená, že pokud zakoupíte zboží v celkové hodnotě například 800 Kč, získáte tím 20 věrnostních bodů.)
  2. Ohodnocení nakoupených produktů hvězdami. Po 4 dnech od vytvoření objednávky Vám bude umožněno ohodnotit objednané produkty hvězdami v rozmezí 1 - 5, podle toho jak jste byli s produktem spokojeni. Hodnotit produkty můžete po rozkliknutí Vašeho účtu v sekci "Hodnocení" nebo přímo na stránce objednáného produktu. Za každý ohodnocený produkt získáte 3 věrnostní body.
  3. Vložení textové recenze produktu. Po ohodnocení hvězdami budete moci napsat k produktu textovou recenzi. Za každou textovou recenzi získáte 6 věrnostních bodů.

Jak lze uplatnit věrnostní body

V nákupním košíku zaškrtnete volbu "Využít věrnostní body" a zadáte, kolik bodů chcete uplatnit jako slevu z Vaší objednávky.

Hodnota jednoho bodu je 1 Kč.

Je pouze na Vás kolik věrnostních bodů z Vašeho účtu uplatníte. Pokud jste náš stálý zákazník a nasbíráte na svůj účet dostatek bodů, můžete mít celou objednávku zcela zdarma.

Pravidla získávání a utrácení věrnostních bodů

  • Věrnostní body získávají pouze registrovaní zákazníci na svůj účet na našem e-shopu.
  • Věrnostní body se přičítají za objednávky v celkové hodnotě zboží 400 Kč a více.
  • Věrnostní body se nepřičítají za cenu dopravy ani způsobu platby (dobírky).
  • Věrnostní body se přičítají až po zaplacení objednávky. V případě platby prostřednictvím platební brány GoPay nebo platbou Příkazem jsou přičteny hned po přijetí platby na náš účet. V případě platby Dobírkou je to až ve chvíli, kdy je dobírka připsána dopravcem na náš bankovní účet. Doba připsání dobírky na náš bankovní účet je 1 - 2 týdny od převzetí zásilky.
  • Při reklamaci nebo vrácení zboží v zákonné lhůtě a následnému stornování objednávky se Vám věrnostní body za objednávku odečtou.

Pravidla hodnocení produktů

  • Hodnotit produkty mohou pouze registrovaní zákazníci.
  • Ohodnotit produkty lze nejříve 4 dny po vytvoření objednávky, abychom měli jistotu, že jste již zakoupený produkt měli možnost vyzkoušet.
  • Za každý produkt ohodnocený hvězdami získáte 3 věrnostní body.
  • Textové recenze podléhají schválení administrátorem. Nekvalitní a zcestné recenze nebudou schváleny. V případě, že recenze bude vycházet z nesprávného použití výrobku, nebude recenze uveřejněna. Následně Vás budeme kontaktovat a nabídneme technickou podporu, pro Vaší maximální spokojenost s produktem.
  • Za každou schválenou textovou recenzi získáte minimálně 6 věrnostních bodů.
  • Počet bodů je určen dle kvality napsané recenze. Za jednoslovné recenze typu "Funguje", "Dobrý" apod. získáte pouze minimální počet bodů. Je proto lepší jak pro Vás, nás i naše další zákazníky, když napíšete alespoň jednu souvislou větu o tom, co se Vám na daném produktu líbilo. Za velmi kreativní a přínosné recenze můžete pak získat ještě více věrnostních bodů.

Reklamace nepřipsaných bodů

V případě, že narazíte na jakýkoliv problém ohledně připsání či nepřipsání věrnostních bodů, kontakutjte nás na e-mailu info@4detailing.cz. My se Vám ozveme a vše vyřešíme.